Ik heb wat oude foto's gekregen waar op een foutieve datum staat. Kan ik deze datum nog verwijderen?

De datum die op de foto's staat is de datum waar op de foto's gedigitaliseerd werden.
De originele foto's heb ik dus niet in mijn bezit.
Ik kan natuurlijk een stuk van de foto's afsnijden maar ik wil graag de gehele foto behouden.

Picture for question
1.7K

Het beste antwoord

Met dit programma online gaat het redelijk aardig:
https://online.theinpaint.com/how-to-remove-datestamp-from-photo
Onderstaan het resultaat met Photo Stamp Remover
https://www.softorbits.com/photo-stamp-remover/
Met Paint of Gimp o.i.d. kun je de foutjes nog wat bijwerken.
Toegevoegd op 29 oktober 2019 15:07: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV
4 jaar geleden
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je wel. Zie dat het bij deze foto goed gelukt is.
Pieterke
4 jaar geleden
Ik heb nog een vraagje. Ik wil me registreren maar ik kom niet verder dan stap 3 show key license. Wat ik daarna ook doe, er gebeurt niets dus kennelijk doe ik iets fout. Alvast dank voor je reactie.
SimonV
4 jaar geleden
Je moet eerst de licentie kopen. Daarna de licentiecode bij stap 3 invullen of plakken.
Overigens heb ik zelfs niets gekocht maar van het resultaat een printscreen gemaakt en deze daarna bewerkt in een opmaakprogramma en daarna bij m'n antwoord geplaatst.
Pieterke
4 jaar geleden
Dank je. Er staat dat je gratis kunt verlengen maar dan krijg ik wel te zien dat ik me moet registreren. Beetje verwarrend dus.