Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom start Hotmail automatisch op?

Om mijn mail beter te beveiligen heb ik het password van Hotmail gewijzigd, en aangeklikt dat ik niet wil dat dat wordt opgeslagen.
Maar toch, als ik op het mail-icoontje klik op de (vrij toegankelijke) homepage van hotmail, opent de mail.

3 jaar geleden
in: Software
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk ben je bij het opstarten al ingelogd op je Microsoft account, waardoor je je niet meer hoeft aan te melden bij Hotmail.
Maak in dat geval van je account een lokaal account.
Om dit te doen, moet je naar Instellingen - Accounts gaan en op Uw info klikken. Je ziet dan een link staan met de tekst In plaats daarvan aanmelden met een lokaal account. Klik erop.
Je moet vervolgens het wachtwoord van je Microsoft-account invoeren om te bevestigen dat je bevoegd bent om deze wijziging toe te passen. Klik daarna op Volgende.
In het volgende venster moet je een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord kiezen voor je lokale account. Klik op Volgende om uit te loggen op je Microsoft-account. Log vervolgens opnieuw in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van je nieuwe lokale account.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 05 oktober 2020 11:34: bron
SimonV
3 jaar geleden
teusvh
3 jaar geleden
OK, dank je. Ga ik proberen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding