Is er een computerspel zoals GTA maar dan zonder geweld en meer als het dagelijks leven en dus realistischer?

Toegevoegd na 34 minuten:
het gaat me vooral om het autorijden, dus een realistische autorijdspel liever, maar niet racen mar echt gewoon in een stad ofzo.

12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Sims 3, hiernij kan je ook naar de stad gaan en daar allemaal dingen doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
dit is eigenlijkt niet echt waar ik naar op zoek ben, in huis maakt hoeft niet, maar ik wil zelf auto's en mensen kunnen besturen.
peterjbruins
12 jaar geleden
...

Andere antwoorden (1)

Nee, ben bang van niet!