Kan je foto s die je via een powerpoint presentatie ontvangt apart opslaan op je ipad in de map fotos ?

Sommige ppt hebben prachtige foto s. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om bepaalde foto s daarvan op te slaan op je ipad? En hoe doe je dat?

11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan foto's niet opslaan, maar je kunt wel inzoomen, zodat hij het hele scherm inneemt en dan een screenshot maken