Is het mogelijk om iMovie te installeren op een Windows computer?

Ik heb iMovie ook op mijn iPad maar ik heb een Windows pc kan ik iMovie installeren op Windows net als iTunes? Zonder problemen dat Windows raar gaat doen? Ik gebruik Windows 7 alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
10.6K

Antwoorden (1)

imovie is mac only dus nee dat werkt niet op windows
en dat staat Apple ook niet toe.
in hoeverre die movavi vergelijkbaar is kan je wellicht zelf uitproberen ?
met beperkingen kan je denk ik wel de software beoordelen ?
maar mijns inzien is het gewoon een windows videoeditor die qua grafische layout wat lijkt op mac imovie zeggen "het is the closest thing to" maar je kan daar eigenlijk niet op varen dat het 100% vergelijkbaar is met imovie

lijk mij meer een verkoop praatje

Maar goed als het werkt dan werkt het al zal elke ander |(betaalde videoediter)
hetzelfde kunnen.
capthavoc