hoe krijg ik mijn netflix van het kindvriendelijk af?

Ik heb geen idee hoe, Maar op een een of andere manier is het hoofd netlfix account op kindvriendelijk gezet. Ik wilde black mirror opnieuw kijken, Maar kreeg een notificatie dat dat niet mogelijk is vanwege leeftijd restrictie. Ik heb op netflix.nl gekeken of ik dat kon veranderen maar kon niets vinden, ook op de app zelf kan ik alleen extra accounts op kindvriendelijk zetten. Weet iemand hoe ik dit oplos?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
5.6K

Het beste antwoord

Wanneer je op de computer inlogt en je moet kiezen wie er kijkt, krijg je eronder een kopje “profielen beheren”. Als je hierop drukt en je op het profiel klikt dat je wilt veranderen, krijg je een keuze onder “toegelaten series en films”. Dit moet je op “alle leeftijdscategorieën” zetten en dan zou het goed moeten komen.

Op de app kan je het hoofdaccount niet veranderen, alle bij-accounts wel.

Black mirror is trouwens echt een top serie! Ik kan niet wachten tot seizoen 4!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super bedankt ! Gelukt. Is inderdaad een geweldige serie!