Zit er een verschil tussen de Mini DVI aansluiting van een Macbook air en die van een Macbook 'Core 2 Duo' 2.4.13 uit midden 2010?

Ik wil namelijk via Marktplaats een kabeltje kopen die ervoor zorgt dat mijn Mini DVI van mijn Macbook 'Core 2 duo' een uitgang van HDMI krijgt. Nu verkoopt hij een kabeltje voor de Macbook Air, is er een verschil in grote? waardoor hij misschien niet zal passen? Het kabeltje op de foto is die van de Macbook Air zoals hij word verkocht op Marktplaats.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Neen, mini-DVI is overal hetzelfde. Er bestaat ook nog micro-DVI en DVI, maar als beide laptops zeggen dat ze een mini-DVI-aansluiting hebben, kan je hetzelfde kabeltje gebruiken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-DVI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zal wel, maar ik heb laatst een keer een te grote mini-dvi gekocht en die paste toen niet in mijn macbook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
MB heeft nu alleen nog maar mini-DisplayPort, dat is weer een andere verbinding.