Hoe komt het dat er vaak storing is op de website van werk.nl ?

Deze website is vaak niet bereikbaar. Weet iemand hoe dit komt? Kan dit een virus zijn!

Toegevoegd na 1 dag:
De website van www.werk.nl gebruik ik regelmatig voor mijn correspondentie naar het UWV- Werkbedrijf. Als ik naar de website toe ga dan krijg je meestal in het weekend dat er onderhoud is, maar nu ligt de website er al de hele week er uit!

Toegevoegd na 4 dagen:
De storing is weer verholpen. Van af vandaag 1 oktober is website weer langzaam in bedrijf. Ik hoop dat er nu verder geen storingen meer komen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is echt een stomme site, je kunt er ook geen fatsoenlijke zoekopdrachten op vacatures laten uitvoeren, dus van de storing sta ik ook niet te kijken
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Nou ik ga geen antwoord geven, want dat zou gewoon een herhaling zijn. Ik maak nu zo'n 3 jaar gebruik van die site. Af en toe. Inmiddels is mijn standaard reactie. "Even kijken of de website van werk.nl het vandaag doet, misschien kan ik dan een vacature vinden." Lijkt me duidelijk genoeg. Het is schandalig. Zelfde geld trouwens voor Digid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is dat je het nodig hebt om in je werkmap van het UWV te komen via digiD.Maar een paar maanden geleden moest er Mozilla Firefox op je pc in plaats van Internet Explorer staan om daar op in te kunnen loggen.De laatste keer werkte inloggen met M.F ook niet meer en moest het weer met Internet Explorer.Nee ze blijven knoeien op de site Werk.NL van het UWV en met het inloggen met digiD.
Pieter2011
11 jaar geleden
http://www.nu.nl/internet/2921889/storing-werknl-nog-niet-opgelost.html

Het beste antwoord

Het is geen virus. Ik heb net de website gescand en kwam niet uit dat er een malware op de site is.
(zie bron 1)

Er zal vast iets zijn met de servers, zoals hier boven is gemeld.

Trouwens op de website. (www.werk.nl) staat al dat ze werken aan de oplossing. Even geduld dus ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

toen ik er veel gebruik van moest maken (nu gelukkig al anderhalf jaar niet meer) was dat ook al zo.
Ik dacht dat het was om jou als werkzoekende nog eens extra te frustreren, maar het zal wel geldgebrek zijn. Geen geld om een goede website te laten bouwen, en al helemaal niet om er af en toe iemand naar te laten kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een overheidssite, dus dan kan je het verwachten
De website van werk.nl zit gewoon vreselijk slecht in elkaar. Er is geen sprake van een virus, maar gewoon van wanbeleid wat resulteert in slechte code.

Dit heeft te maken met de wijze waarop de overheid aanbestedingen doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was recent in het nieuws dat de site verkeerd gebouwd was. Er wordt beperkt aan gewerkt en volgend jaar zal er een nieuwe site komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit heeft meestal te maken met capaciteit van de servers.
Servers zijn duur in besteding en onderhoud. Overheid moet met de beschikbare capaciteit een verdeling maken en kan er dus voor kiezen om minder te besteden aan de werk.nl site.