Welk email programma geeft een melding als er nieuwe mail is?

Mijn provider is ziggo ,en ik gebruik incredimail omdat ik gelijk kan zien en horen of er een nieuwe mail is.Welk email programma doet dit ook?.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (3)

Outlook 2013, in Office 2013
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met het programma Empromter krijg je een melding, net als met Incredimail. Ik geloof dat je het ook kan instellen in je taakbalk (op je browser), bijvoorbeeld Gmail notifier. Volgens mij heeft Outlook ook een melder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit doen alle bekende email clients. Kwestie van instellen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ziggo webmail volgens mij niet ,anders ging ik die alleen gebruiken ,daar moet je telkens inloggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Webmail is geen emailcliënt en je vraagt om software (programma). Ik heb het idee dat je wat door elkaar haalt. Webmail bekijk je in je browser; een email cliënt is een programma dat op je computer draait zoals Outlook, thunderbird etc.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Juist Berenburgetje dat klopt +