kan je een dvd schrijver ook aansluiten op een netbook = mini laptop????

ik vraag me af of je een dvd schrijverer kan aansluiten op een mini laptop ook wel netbook genoemd wel mijn vraag is of ik een dvd schrijver kan aansluiten op een netbook via
usb voor een dvd in te steken en dan zo naar een film kijken en pc spelletjes spelen weet iemand een antwoord op deze vraag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als zowel de schrijver als je netbook een USB-poort hebben wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
als het gewoon een externe dvd writer is met usb aansluiting geen enkel probleem