De nieuwe wow legion als je wow zelf niet hebt en wow legion wilt moet je dan ook per maand betale?wand ik wil het maar ik mag niet per maand betalen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Word of Warcraft moet je per maand betalen. Ook de expansion.
Je hebt wel een free to play versie, maar daarbij heb je allerlei beperkingen. Je kunt o.a. Maar tot level 20, en je kunt niet naar alle gebieden toe.

Je hebt tegenwoordig wel de optie om game time te kopen met ingame gold. Dan koop je een soort munt op de auction house. Maar dit kost heel erg veel geld (afhankelijk van de server waar je op speelt).
Een vriend van mij krijgt het voor elkaar om op deze manier gratis te spelen. Maar hij is max level op meerdere characters, en gebruikt zijn professione tactisch om voldoende gold binnen te harken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt niet alleen Legion kopen volgens mij. Je moet het basis spel ook hebben om te kunnen spelen.

In de alinea hierboven moet er professions staan trouwens. Leatherworking etc.
Ritsuka
7 jaar geleden
Ja je moet het basisspel hebben om Legion te kunnen spelen.

Ja je moet betalen om te kunnen spelen als je volledig van het spel gebruik wilt maken.

Je hoeft niet perse per automatische incasso te betalen. Je kunt ook elke maand met ideaal betalen of met creditcard. Je kunt gametime kaarten kopen in de winkel (game winkels) die kaarten zijn rond de €30 en is voor 60 dagen.

Of je kunt speeltijd kopen in de auctionhouse in het spel voor 80.000 goud. Maar 80.000 heb je niet zo makkelijk bij elkaar en zeker niet op een laag level.