mijn MacBook pro is beschadigd is er een soort van camouflage stikker die dat verbergd of zoiets dergelijks?

Mijn MacBook pro is beschadigd geraakt en dit ziet er niet mooi uit dus is daar een oplossing voor om dat te verbergen want een nieuwe kost al snel €1400,- nog al duur dus.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er zijn mooie covers beschikbaar voor het macbook, hier een voorbeeldje;
http://www.bol.com/nl/p/qatrixx-macbook-pro-retina-13/9200000026410913/

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze covers zijn er in meerdere kleuren en ze zijn stevig van materiaal. Het biedt dus ook bescherming voor je laptop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze covers zijn er in meerdere kleuren en ze zijn stevig van materiaal. Het biedt dus ook bescherming voor je laptop.
8 jaar geleden
amc
8 jaar geleden
Oeps, was niet de bedoeling dat het er nogmaals kwam te staan ;-(