Hoe moet ik mij op lexa.nl uitschrijven?

Ik had mij ingeschreven op lexa.nl, maar ik kan alleen mijn account op "opschorten", of iets dergelijks zetten?

Ik wil mijzelf graag uitschrijven, hoe moet ik dat doen en waar vindt ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Klink op de link 'instellingen' links in de kolom, en dan is het de laatste link bovenin: 'uitschrijven'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is dus rechts, die instellingen. En dan staat er helemaal klein beneden dat ik mijn profiel kan opschorten of verwijderen, maar als ik daar op klik, staat er dat ik alleen kan opschorten. En bij veelgestelde vragen kom ik ook niet veel verder :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zou ik een berichtje sturen naar lexa.nl via contact met de mededeling dat je graag je account wilt verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zal ik dan gaan doen :D

Andere antwoorden (1)

Er zou ergens in je account instellingen een optie moeten zijn om je account te wissen. In het ergste geval zou je contact op moeten nemen de klantenservice van lexa.nl en vragen of zij het account voor je willen verwijderen.