Wat loopt er mis als ik een schijf in de dvd-lade steek?

Hallo

Ik heb een Dell desktop met Windows XP, de dvd-lade gaat soepel open, maar als ik een schijfje insteek, dan gebeurd er niets, ook niets als ik via verkenner de dvd probeer te openen met de rechtermuisknop (en openen met). Aan het icoontje te zien, is het precies dat hij niet eens een schijfje in de lade heeft zitten.

Waar schuilt het probleem?

Dank

7 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik wil je even waarschuwen dat de ondersteuning voor Windows XP is stopgezet. Ik adviseer je naar een nieuw OS te upgraden. Als Ubuntu of Windows 7, 8.1 of 10.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heeft u de dvd la wel dichtgedaan met het schijfje erin?

Antwoorden (1)

het kan zijn dat uw dvd speler vuil is hiermee bedoel ik die laser. u zou misschien kunnen proberen hem schoon te maken, hier bestaan volgens mij reinigingssetjes voor