Hoe kan je op een monitor tv kijken?

Er zit een hdmi, een dvi-d en een d-sub ingang op

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ligt er aan hoe je tv kijkt maar het makkelijkst is met een HD-decoder kastje. Die hebben meestal een HDMI uitgang en dan is het zo gedaan. Heeft je monitor speakers? Toegevoegd na 1 minuut: Overigens geeft het niet altijd het mooiste resultaat om op een LCD-monitor zonder beeldbewerking tv te gaan kijken.

Via een T.V.kaart. Ik zelf heb hier voor mij een LG t.v. die ik als monitor gebruik. Deze heeft ook een antenne ingang. Verder twee HDMI ingangen, AV1-2 en 3 ingangen,RGB ingang,component ingangen en RGB aansluitmogelijkheid. Ingebouwde speakers (matige kwaliteit). Handig zappen met de afstandsbediening, kan t.v. volgen en tijdens de reclames goeievraag beantwoorden.

Of via je computer via een analoge verbinden of dvb-t (maar volgens mij kan dat in NL niet meer). Een andere mogelijkheid, als je bij UPC zit, een digitaal abonnement met HD mediabox nemen. Zo kun je deze via de HDMI-kabel op je monitor aansluiten. Je monitor moet wel 720p & 1080p ondersteunen, anders kan het problemen geven. Hou er wel rekening mee, dat de analoge kabel naar de mediabox gebracht moet worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100