Wat verzwakt de signalen van een router?

Ik wil graag weten wat zoal de signalen van router, mobiletelofoon en andere multimedia dingens die signaal uitbrengen kunnen verzwakken? (Behalve dikke muren) ik weet dat dit een heel rare vraag is en het is ook heel moeilijk uit te leggen waarom ik dat wil ik zou graag iets plaatsten dat de signalen verstoort/verbreekt danku! :)

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik wil trouwens de signalen van mijn beveiligheidscamera verzwakken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Verzwakken is erg lastig zal intern bij de camera moeten gebeuren want hij zend nu eenmaal een aantal miliewatts uit standaard storen doe je met een zender op de zelfde frequentie maar let op dit mag niet in gsm en wifi banden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
aluminium folie! je doet het omgekeerde als wat hier staat http://www.freeantennas.com/projects/template/

je plaatst het aluminium over de zender heen of over de router

Toegevoegd na 12 minuten:
waarom zou je de signalen van de camera willen verzwakken ja pak hem in met folie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de signalen van JOUW beveiligingscamera wilt verzwakken dan trek je toch gewoon de signaal stekker eruit. Probleem opgelost
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als iemand op de zelfde kanaal zit als jij drukken ze elkaar weg en kan het signaal minder worden is net als de auto radio als 2 zenders bij elkaar zitten. Download inssider en je kan zien welk kanaal er gebruikt wordt