Bij welke internet provider kan ik betalen per acceptgiro?

Ik ben opzoek naar een internet + Tv aanbieder waarbij ik met acceptgiro kan betalen. Zijn die er (nog)?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Hoe bedoel je wil je niet via de bank betalen of per incasso?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is overal aut.incasso
Amadea
8 jaar geleden
En in geval jij dat nog niet weet, Anitavgeel, de acceptgiro wordt over een paar jaar afgeschaft. Daarom gaan steeds meer bedrijven ertoe over om die niet meer te sturen.
Cryofiel
8 jaar geleden
Volgens mij kun je bij XS4All zelf betalen. Misschien niet per automatische incasso, wel door zelf het factuurbedrag over te maken.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
@Anitavgeel
Puur uit nieuwsgierigheid... Mag ik je vragen waarom je per-sé met een acceptgiro wil betalen ?

Het beste antwoord

Ik krijg iedere maand een acceptgiro van XS4All.

Toegevoegd na 1 minuut:
En dat is voor alles in één, dus internet, bellen en TV.

Dus ze zijn er nog (minimaal 1).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plus.
http://archief.xs4all.nl/helpdesk/administratief/factuur.php#Anchor-Betalingsmogelijkheden-47383
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Thnx voor jullie reacties/antwoorden. Als ik zelf de keuze zou hebben dan zou ik ook gewoon een automatische incasso hebben. Aangezien ik nog onder schuldhulp sta is dat dus bijna onmogelijk omdat zij persé een acceptgiro willen.