Kan je ook zien wie op je Instagram kijkt als die andere zelf geen Instagram heeft?

Als je Instagram profiel openbaar is, en iemand die zelf geen Instagram heeft gaat erop kijken, en je op die manier volgen, zonder natuurlijk wat te liken of te reageren, want degene heeft geen Instagram, kun je zien wie dat is of is dat praktisch onmogelijk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9K
Ritsuka
8 jaar geleden
Je kunt sowieso niet zien wie je profiel bekijkt

Antwoorden (2)

Dat is gewoon onmogelijk, als die persoon zijn of haar naam niet achterlaat op Instagram kan je dit niet te weten komen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is onmogelijk, omdat het privacyschending zou zijn om het ip en / of andere gegevens van die persoon aan een derde (jij in dit geval) door te geven. De enige manier waarop je achter de naam van die persoon zou kunnen komen is doordat die persoon een reactie achterlaat op je instagram en / of een foto 'liket'.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Wolf