Wat is het lettertype op het boek mzzlmeiden ?

Ik moet een opdracht voor Nederlands doen en wil graag hetzelfde lettertype gebruiken als op de kaft. Weet iemand wat voor lettertype dit is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel het lettertype van MzzlMeiden. Niet van Marion van de Coolwijk.

Antwoorden (2)

Grote kans dat dit lettertype op maat is gemaakt voor het boek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit lettertype kan op maat zijn gemaakt, maar doet me denken aan "Balloon"