hoe kan je bij windows movie maker stukjes film knippen?

Ik ga met een groep vriendinnen een film maken en dan moet ik stukjes knippen, maar ik weet niet hoe dat moet. Ook wil ik er graag een geweerschot in voor komen. Weet iemand hoe dat moet? of weet iemand een ander montage programma die je gratis kan downloaden? laat het mij weten. Alvast bedankt. ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is 't een kwestie van 't gewenste stukje selecteren in de tijdsbalk onderaan in 't venster. En dan Delete of zoiets.

Antwoorden (1)

Onder het beeldscherm dat je film laat zien staat er "Splitsen"
Daar moet je gwn op klikken waar je wilt knippen...

Als je het niet ziet staan... :
Het rood omcirkelde knopje op de foto.

Ik hoop dat dit helpt!