Na lang zoeken heb ik dit gevonden. Ik hoop dat het werkt.

Het lukt me zelf niet, maar dat kan ook komen omdat ik geen email adres heb op outlook...

Zelf nieuwe regels maken
Wanneer u een regel wilt maken waarbij u zelf de voorwaarden, acties en uitzonderingen wilt opgeven, gaat u als volgt te werk:

1.Klik op E-mail (navigatiedeelvenster: een kolom die toegang biedt tot mappen die voor het indelen van uw gegevens worden gebruikt. Klik op een map om de items daarin weer te geven. Dit venster bevat ook de sectie Favoriete mappen en knoppen om te schakelen tussen E-mail, Agenda, Taken en andere weergaven.) in het navigatiedeelvenster.
2.Klik in het menu Extra op Regels en waarschuwingen.
3.Als u meer dan één e-mailaccount hebt, selecteert u het gewenste Postvak IN in de lijst Wijzigingen op deze map toepassen.
4.Klik op Nieuwe regel.
5.Selecteer onder Beginnen met een lege regel de optie Berichten controleren als deze aankomen of Berichten controleren na het verzenden en klik vervolgens op Volgende.
6.Selecteer bij Stap 1: selecteer een of meerdere voorwaarden de voorwaarden waaraan de berichten moeten voldoen voor het toepassen van de regel.
7.Klik, als u dit nog niet gedaan hebt, bij Stap 2: bewerk de beschrijving van de regel op een onderstreepte waarde en klik vervolgens op Volgende.
8.Selecteer bij Stap 1: selecteer een of meerdere acties de actie die de regel moet uitvoeren wanneer aan de opgegeven voorwaarden is voldaan.
9.Klik, als u dit nog niet gedaan hebt, bij Stap 2: bewerk de beschrijving van de regel op een onderstreepte waarde en klik vervolgens op Volgende.
10.Selecteer bij Stap 1: selecteer een of meerdere uitzonderingen de eventuele uitzonderingen op de regel en klik vervolgens op Volgende.
11.Voer een naam in voor de regel en selecteer eventueel overige opties om de regel te voltooien.
Als u deze regel wilt toepassen op berichten die zich al in uw mappen bevinden, schakelt u het selectievakje Deze regel nu toepassen op berichten die al aanwezig zijn in 'mapnaam' in.
Als u deze regel wilt toepassen op al uw e-mailaccounts en het Postvak IN van iedere account, schakelt u het selectievakje Deze regel maken voor alle accounts in.
12.Klik op Voltooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
bedankt voor al je moeite, ik heb een engelse versie en na jou uitleg ben ik op weg gekomen maar via een andere weg, omdat ik extra niet kon vinden, het is uiteindelijk gelukt door het per ontvanger een nieuwe regel in te stellen. Om alles te kunnen doorsturen is me nog niet gelukt, maar dit is voor nu genoeg.

Andere antwoorden (1)

DAt moet je doen op de server van je provider. Stel je zit bij kpnmail, dan ga je naar hun server, waar ook al jouw gegevens staan met betrekking tot je contract met hen.
Daar kun je bijvoorbeeld nieuwe emailadressen aanmaken, maar dus ook een doorstuurfunctie inschakelen of een afwezigheidsmelding. Meestal wijst zich dat vanzelf.