Ik zoek een site waar ik gratis filmpjes van Youtube kan downloaden. Het liefst geen programma, gewoon iets makkelijks, maar ik kan maar niks vinden..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

probeer zamzar.com eens, hier kun je de link van het youtube filmpje plakken en je krijgt vervolgens een e-mail met een link waar je het filmpje kunt downloaden! succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is trouwens de link http://www.zamzar.com/url/ waar nu 'http://' staat plak je de link van het youtube filmpje. Bij 'format' zou ik mp4 of avi doen dit zijn de meest gangbare formaten ;) (dit is als je het filmpje erbij wilt hebben, wil je alleen het geluid dan zou ik kiezen voor mp3)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ik heb misschien wel een programma waarmee je gratis van youtube kan downloaden. De site waarmee je het kan downloaden staat bij bron. Bij dit programma heb je alleen de link van het filmpje dat je wilt hebben van youtube nodig, en dit programma, en hij download het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
video2mp3.net. Heel handig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtubedownloaden.nl is een goede site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Free studio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.keepvid.com
12 jaar geleden
YouTubedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hiervoor kunt U Orbit nemen. Deze download manager + video downloader is heel eenvoudig in gebruik: U kijkt naar een video op Youtube en terwijl u kijkt ,komt er een icoontje tevoorschijn met GETIT (blauw) Plaats dat icoontje op de video en U kunt beginnen met vrijwel elke extensie van elke video te downloaden.

http://www.orbitdownloader.com/

Groet:Zoekertje