Hoe VNC ik vanaf Windows in Lunix?

Ik heb al reeds een Windows tool voor VNC maar de grote vraag is hoe kom ik in mijn Lunix machine? Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

ubuntu forum.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet dan een VNC-serverprogramma installeren op je Linux-machine. Als dat programma hetzelfde protocol gebruikt, zou je met de Windows-PC de Linux-bak moeten kunnen overnemen. Dat kan door het betreffende IP-adres van de Linux-machine in te tikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist inderdaad ik heb VNC sever in linux gestart via de terminal. Toen de IP van Linux ingevoerd in Windows VNC maar nog steeds niks. Is er geen GUI VNC server voor Lunix?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je dat IP-adres wel pingen?