Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik een website nodig voor affiliate marketing?

Heb ik een website nodig om een affiliate marketing zaak op te kunnen starten? Heb ik een website nodig voor affiliate marketing? Kan het ook zonder site?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
649
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe wil je het zonder doen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja is wel handig als je een website hebt. Startuppage of een on product page. Kijk eens op
https://www.hostdive.com kan je ze gratis aanmaken en direect gebruiken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Affilate marketing is een typische online term, die aangeeft dat jij de producten van een ander gaat promoten in ruil voor een percentage van de omzet.

Het promoten van andermans producten kan in principe op ieder willekeurige manier; online, via e-mail, of via print of deur tot deur. Meest gebruikelijk zijn echter wel de varianten online en e-mail.

Het antwoord is dus nee, niet per se.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik neem aan dat je dit bedoeld op het internet. Dan is het wel heel handig dat je een goede, duidelijke en mooie website hebt. Je moet laten zien dat jij goed bent met internet en mensen kunnen vertrouwen op jouw bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik een website wel nodig voor affiliate marketing dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij zo goed bent dat mensen die internet zaken willen laten regelen bij jou geen inzicht meer nodig hebben in jouw werk op het internet, dan niet. Anders, zie mijn antwoord.
Het zou heel handig zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel veel doen het ook via de advertentieprogramma's van google en yahoo...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding