Hoe blokkeer ik voorgestelde bericht op Facebook ?

Ik krijg heel veel voorgestelde berichten over o.a keukens , kleding , make up , bedden etc. Hoe kan ik dit stoppen en blokkeren ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
33.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Installeer addon facebook purity, klaar

Het beste antwoord

Dat is vrij eenvoudig.
Je kan zelf bepalen wie wat op je tijdlijn kan en mag plaatsen.

Klik hiervoor helemaal rechts op het slotje met de pijl omlaag, druk op de pijl en druk daarna op instellingen.

Nu kan je zelf bepalen wie wel en niet mag schrijven op je tijdlijn.

Zie afbeelding hieronder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Grappig me screenshot is niet zichtbaar MODJE!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je was me net voor (maar mist de afbeelding die je belooft ;))
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank voor je antwoordt

Andere antwoorden (1)

Rechtsbovenaan elk bericht staat een omgekeerd dakje. Klik daarop en er klapt een menu'tje uit waar je 'berichten van deze adverteerder' of 'soortgelijke berichten' kan blokkeren.