Ik heb Google Chrome op mijn laptop maar wil weer Internet Explorer.

Als ik IE8 bij Microsoft download krijg ik een melding dat er al een oudere versie opstaat maar ik kan niks vinden Wat moet ik doen?
En kan ik Google Chrome houden als IE erop staat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (3)

Ga naar je configuratiescherm.
Kies hier voor Add or Remove Programs (iets van toevoegen/verwijderen software oid).
Zoek hier je Internet Explorer op (staat meestal vrij onderaan genoemd als Windows internet Explorer).
Klik dan op verwijderen.

Zo verwijder je je oude Internet Explorer. Je kunt nu je nieuwe downloaden.
Na het opstarten van je nieuwe IE krijg je waarschijnlijk de melding/vraag dat IE niet je standaard internet Explorer is en of je dit wilt wijzigen.
Als je nu op Ja klikt, dan zal IE voortaan je standaard browser zijn.

Het kan helemaal geen kwaad om Google Chrome ook op je computer te laten.
Ik zelf heb zowel IE als Firefox als Chrome op mijn pc staan en ik wissel ze af. Sommige sites doen het nu eenmaal beter op een andere browser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie
Alleen zie ik echt geen windows internet explorer staan in configuratie maar toch krijg blijk ik de melding krijgen over een oudere versie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien gewoon Internet Explorer dan?
Iets moet er toch zijn, anders zou je die melding niet krijgen.
Eerder: al een NIEUWERE? Dat is iets hélemaal anders.
Start, Run, iexplore - dan moet Internet Explorer opstarten.
Ja, je kan Chrome houden. IE staat sowieso op ELKE Windows. Het is een essentieel deel van het besturingssysteem.
mvg
Hans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is precies wat ik zocht! Super bedankt. Heb IE weer gevonden!! Top
Internet Explorer is te vinden in het menu start (hier kunt u een nieuwe snelkoppeling maken)
Indien Internet Explorer niet in het menu start te vinden is kunt u een snelkoppeling maken van iexplore.exe in de
map C:\Program Files\Internet Explorer.