Advies gevraagd: Redden Firefox Bookmarks bij complete pc her install?

Zou iemand kunnen uitleggen HOE je je firefox bookmarks, je opgeslagen site adressen, kunt exporteren naar bijvoorbeeld een externe harde schijf, zodat ze na de her install van windows en firefox teruggezet kunnen worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je download Mozbackup en installeerd deze. Vervolgens maak je een backup van Firefox en/of Thunderbird. De backup sla je op op een externe schijf en na de herinstallatie zet je via mozbackup alles terug.
Zelf heb ik ook het programma (mozbackup) draaien op een externe schijf zodat ik het niet eerst hoef te downloaden na de herinstallatie.

Ga via de bron naar de site om Mozbackup te downloaden.
Ook verkrijgbaar in het Nederlands. En het leuke is; hij past zichzelf aan aan de versie Firefox of Thunderbird die je hebt draaien.
Daarbij kun je gewoon aanvinken wat je wilt backuppen.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Installeer de plugin Foxmarks... En maak het je simpel... http://www.xmarks.com/

Een kind kan de was doen, als die bij het knopje kan...