Hoe kan ik apps in het nederlands downloaden?

Als ik apps download uit de appstore staan ze in het Chinees of Japans ofzo. Ik heb al gegoogled maar kan nergens vinden hoe ik apps gewoon in het nederlands kan downloaden..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben je toevallig ingelogd op een Japans of Chinees appel ID, dit kan je zien in instellingen>iTunes en AppStore
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee ik heb gewoon een Nederlandse Apple ID :( daarom vind ik het ook zo raar

Het beste antwoord

Ik denk dat ik de oplossing voor je heb, je iPhone denkt waarschijnlijk dat hij op Chinees staat (kleine bug van iPhone).
Wat je moet doen om het op te lossen:
1. ga naar instellingen>algemeen>internationaal>taal
2. Verander nu je taal naar Engels. Je iPhone zal nu Engels zijn. (Ik hoop dat je een beetje Engels kan)
3. Volg stap 1 weer maar zet hem nu weer op Nederlands.
4. Klaar je hebt nu als het ware je taal gereset.

Dit verhelpt dit probleem vaak.
Ik hoop dat het heeft geholpen.

Mvg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jaa!! Helemaal perfect! Super bedankt :D