Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

-Met een router
-Met een crossover kabel
-Met een USB link of bridge kabel

Toegevoegd na 51 minuten:
Voor een (draadloze)router moeten beide PC's een (draadloze)netwerkkaart hebben en moet je in geval van een gewone router ook nog even twee netwerkkabels hebben of halen.

Voor een crossover kabel moeten beide PC's een netwerkkaart hebben.

Voor zover ik weet heeft elke PC ten tijde van XP al wel een netwerkkaart ingebouwd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jc54
11 jaar geleden
of met een (twee) netwerkkaart(en).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is niet eens in me opgekomen dat de vrager een PC zonder netwerkkaart zou bedoelen (aangezien dat al jaren standaard op elk moederbord zit). Dat zie je ook in het antwoord. Een crossoverkabel of router kan je alleen gebruiken als beide PC's een netwerkkaart bezitten. Maar ik zal hem even aanpassen. Hoe het je met een netwerkkaart gaat lukken zie ik nog niet helemaal trouwens.
Al naar gelang hoe oud de pc's zijn zou het zelfs nog met een paralel-kabel kunnen, werkt feilloos maar dat gaat dan wel vrij traag. Een standaard netwerk-kabel van A naar B wil ook nog wel eens werken, heb ik ontdekt...maar dan moet je wel even sleutelen in de instellingen van je netwerkverbinding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing