Hoe verwijder ik foto's op facebook die ik zelf niet zie?

Via een ander account zie ik dat bij mijn foto's foto's staan van spelletjes, ik wil deze verwijderen maar ik zie ze zelf niet, heb ook in al mijn albums gekeken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bespaar je de moeite, dat kan niet
Dat zijn reclames, deze worden geplaatst door facebook zelf.
Dit is namelijk een van de dingen waardoor FB gratis kan blijven bestaan.
Hun inkomsten worden namelijk gegenereerd mede door reclames.
In de nabije toekomst wordt dit waarschijnlijk nog erger, denk hierbij aan video's waarnaar je verplicht bent om te kijken ( net als youtube ), maar dan kan je waarschijnlijk wel opteren naar een betaalde versie van FB en die zou dan wel weer reclame vrij zijn.
In hoeverre dergelijke berichten serieus kunnen worden genomen.......

Maar ik heb hier iets waar je het misschien iets opgeruimder van kan maken;

Uitnodigingen van spelletjes door vrienden blokkeren
https://www.facebook.com/settings?tab=blocking

Hier alle spelletjes blokkeren waar je ooit een verzoek voor hebt gehad
https://www.facebook.com/appcenter/requests

Toegegeven het is soms echt even zoeken door al die instellingen,
maar geloof me het kan echt eens de moeite waard zijn om er serieus naar te kijken.