hoe pas ik een effect toe op een online foto op facebook met behoud van de likes?

Hoe kan je een foto-effect toepassen op een foto die al op facebook staat, zonder dat je de likes en reacties verliest?
Gewoon om een foto op te leuken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan niet. Een bestaande foto op FB kun je niet meer aanpassen. Behalve draaien.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank.
en kan daar geen makkelijke app voor gemaakt worden? dat zou handig zijn
Ritsuka
10 jaar geleden
Nee. Je upload een foto, en dan staat deze online.
Er zijn zeker wel apps om een foto aan te passen, maar deze moet je dan opnieuw uploaden.
Zou toch raar zijn als je een foto kan vervangen. Heb je eerst een foto van een kitten, iedereen reageert met leuk en lief, en dan vervang je het ineens door een foto van iets ergs als een oorlogsfoto of zo.
gvrox
10 jaar geleden
+1 goede uitleg