Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het noodzakelijk dat windows 7 ELKE keer bij afsluiten updates gaat installeren, of kan je dat ook anders instellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
jc54
11 jaar geleden
Als jouw computer ELKE keer updates gaat installeren, dan sluit je hem bijna nooit af of er is iets mis. Mijn windows 7 installeert gemiddeld één keer in de twee maanden nieuwe updates. (Hij wordt elke dag opnieuw opgestart en afgesloten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb mijn laptop nu 4 dagen. gloedje nieuw en elke dag bij afsluiten is het feest. ik word er nu al gek van.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan moet hij gewoon de servicepacks enzo nog binnenhalen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is geen probleem een afsluit sessie gewoon uit te stellen
maar ja het zal uiteindelijk toch moeten
maar je kan de
updates wel handmatig plannen
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Neen, absoluut niet. Microsoft gaat van 2 dingen uit: 1. dat de gebruikers volslagen dom zijn
2. dat alle Windows updates volstrekt noodzakelijk zijn

Gewoon in eigen beheer houden: Ga naar Control Panel, dan System and Security dan Windows Update dan kies automatic updates turn on/off en volg de schermen en klik alles automatisch af!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt gedeeltelijk. Maar gebruik de NL versie.
Ja, Je kan het uitzetten. Maar toch zou ik hem laten gaan. De pc gaat tenslotte dan toch meteen vanzelf uit. En er zitten 9 van de 10 keer wel goede updates bij. Het scheelt jou tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je net een nieuwe pc/laptop hebt gekocht moet ie idd nog heeeel veel update van updates die bijv. Ik een halfjaar geleden al heb gehad..
Ook kan je pc update omdat je een nieuwe programma(s) hebt gedownload.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is inderdaad nergens voor nodig. Alleen moet je even instellen dat je de updates wel gemeld wil krijgen, maar zelf bepaalt of en wanneer je ze installeert.
Ga naar Windows Update, kies instellingen wijzigen, bij het dropdown menu kiezen voor de derde optie (zelf bepalen).
Je krijgt dan regelmatig een popupje met de mededeling dat er wat is, komt het je uit, installeren, heb je geen zin, wegklikken, komt wel weer een keer voorbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ctrl + Alt + Del, afsluiten. Dan downloadt Windows 7 geen updates.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar updates zijn wel belangrijk ik doe het toch waneer het gevraagd wordt!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding