Hoe kan ik de snelheid van mijn laptopcursor veranderen?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht, en hierbij heb ik een klein dingetje. Als ik mijn vinger over mijn touchpad beweeg, beweegt mijn cursor (gelukkig) mee. Maar als ik snel met mijn vinger over mijn touchpad ga, gaat de cursor verder naar een kant dan wanneer ik het rustig doe.
Dus stel, ik begin aan de rechterzijde van mijn touchpad, en veeg enorm snel naar het einde van het touchpad links, en daarna ga ik rustig vegen naar de andere kant, staat de cursor niet meer op de begin positie, maar een centimeter of 10 ernaast.
Hoe kan ik dit oplossen, zodat hij weer op ongeveer dezelfde plaats komt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

In Windows 7
Control panel > Device and Printers > Mouse > Pointer options > Motion

In Windows 10 (dat ik niet onder handbereik heb) ong. hetzelfde.