Zwart scherm met alleen een muispijlte na welkom windows 7 wat moet ik nu doen?

Ik startte mijn computer gewoon op zoals normaal en ineens na Welkom heb ik een zwart scherm met alleen een pijltje. als ik de computer opnieuw opstart kan ik in veilige modus en daar doet alles het wel. wat moet ik doen om dit op te lossen?

Toegevoegd na 32 minuten:
Systeem herstel al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Als je onlangs iets hebt gedownload dan kun je dat het beste verwijderen in je veiligemodus. Ook kan je in de veilige modus je virus scanner laten draaien. En een mailware scanner kan ook geen kwaad.

Mbam bijv:
http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

Veel succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
AVG: Virus scanner:
http://free.avg.com/ww-en/homepage

Laat ze wel niet tegelijkertijd draaien!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In veilige modus opstarten en een systeemherstel proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een mogelijke oplossing is om in de veilige modus de video drivers te verwijderen.
Na een gewone herstart zal windows deze dan proberen te repareren.

Daarnaast kunt u proberen windows zelf te herstellen mbv een herstelschijf of met de windows schijf.
Dit is namelijk geheel iets anders dan een gewone systeemherstel.