waarom geeft itunes een foutmelding?

Toegevoegd na 25 seconden:
Wanneer ik mijn iphone 5 wil synchroniseren met itunes geeft hij aan: De iphone *** kan niet worden gesynchroniseerd. De opgegeven bestandsnaam bestaat al.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Heb itunes al een keer geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft niet geholpen.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

bedoel je de bestandsnaam of de gebruikesnaam die je gebruikt?