Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil een spel instaleren,aar heb niet genoeg ruimte op station G,hoe kom ik op station G om dingen er af te gooien

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
818
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het nog gelukt carlo? groeten,
dubya

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoi Carlo,

Dit kun je het beste doen door de Windows Verkenner te openen. Je ziet dan alle vaste en verwisselbare stations van je computer.

Dubbelklik op je station G. Dan zie je de mappen die op dit station staan. Door ze te selecteren kun je ze openen, hernoemen en ook verwijderen. Verwijderen kan door op een map te klikken met de rechtermuisknop en te kiezen voor 'verwijderen'. Of je kunt gewoon op je toetsenbord op het knopje 'delete' drukken als je een map geselecteerd hebt.

(PS. overal waar ik hierboven map heb neergezet kun je ook bestand lezen).

Succes ermee!

Toegevoegd na 58 seconden:
Voor het geval dat je het niet kunt vinden: de windows verkenner is te openen via het menu start, bureau accessoires, windows verkenner.

je kunt ook gebruik maken van de toetscombinatie - windowsknop + E.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

op bureaublad-computer:dubbelklik en dan daar schijf G ook dubbelklikken en dan daar verwijderen wat u kan
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding