Hoe installeer ik mijn nieuwe laptop?

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft en wil graag weten hoe ik deze moet installeren, aangezien ik zoveel mogelijk zelf wil doen. Als het echt niet anders gaat kan ik wel iemand inschakelen, maar wil eerst weten of ik het zelf kan. Het is mij namelijk ook gelukt om draadloos internet te installeren. Is het zo dat je eenvoudig de stappen volgt op de cd die bijgeleverd zit of is dit echt werk voor iemand die er veel verstand van heeft?
Word er ook een virusscanner bijgeleverd?
En hoe zet ik gegevens over van mijn oude laptop naar mijn nieuwe laptop?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Avg gratis versie is een goede virusscan..verder op een nieuwe laptop is alles geinstalleerd en een kwestie van opstarten...

Gegevens van je oude laptop kan makkelijkst door ze op een usb stick te zetten en dan daarop zetten, usb in je nieuwe pc en kopieren