ik probeer een bestand bij te voegen maar het gaat niet hoe kan ik het doen ?

ik wil een bestanden bij een map doen maar ik moet bemachtiggingen krijgen daarvoor hoe doe ik dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Rechts klikken op de map en dan bij de eigenschappen en de beveiliging alles aanvinken wat je kan, dan zou het moeten lukken.
Anders een tweede user aanmaken (admin) en via deze weg dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als je geen administrator bent of het in de windows map probeert te doen kan je er niks aan doen behalve rechten van de eigenaar vragen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet het als admin uitvoeren maar het kan ook zijn dat de gebruiker er geen rechten voor heeft gegeven dat houd in dat je het niet kan doen op jou account dan moet je het op een admin account doen dan lukt het wel