Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een laptop met win: 7 ,preatatie 4.3, Zet er een nieuwe win 7 op (in verband schijf te vol) prestatie 2.3 hoe verhelp je dat ,en hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
624

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk verdwijnt dit als je alle nieuwste drivers hebt geinstalleerd, zoals de videokaart driver.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dank voor je antwoord ,Ik heb een acer extensa 5620 Z ,hoe moet ik dan de drivers ( videokaart downl; ) als ik niet eens weet wat voor videokaart erin zit .kan je mij vertellen hoe of wat ik moet doem ,m,v,g fred
Ritsuka
10 jaar geleden
Dat kan via de website van Acer.
Ga naar deze pagina: http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/drivers
Zoek je laptop op met het serienummer of productmodel. En dan krijg je een hele lijst te zien met welke drivers je allemaal nodig hebt.
De score wordt bepaald door de langzaamste onderdeel. Bekijk het detail scherm van de score en je weet welke onderdeel nog niet goed is geïnstalleerd. In het detail overzicht staat ook tips hoe je de score omhoog kan krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding