Windows Vista Opstartprogramma's

Als ik Windows Vista opstart dan gaat Ccleaner beginnen met schoonmaken, voordat hij dit doet vraagt Ccleaner aan mij of ik dit programma's wil toestaan. Ik klik op Ja en hij gaat schoonmaken.

Nu kan je ergens in het categorie gebruikersaccount ervoor kiezen daat Ccleaner deze melding niet meer weergeeft. Kan iemand mij duidelijk aan geven waar ik dit moet doen.

Ik kom er namelijk niet uit.

Danku!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt niet aan CCleaner, maar aan de veiligheidsinstellingen van Windows, aan je Gebruikersaccountbeheer. Je kunt die zo instellen dat die je niet meer lastig valt.
Hoe dat moet kun je hieronder lezen:
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

typ bij zoek in msconfig en druk op enter. zoek hier ccleaner en vink het af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vrager wil niet dat het programma niet meer opstart, die wil van de melding af die het programma geeft. Jouw antwoord is dus niet correct.