Hoe los ik dit probleem op? (zie uitleg)

Elke keer als ik mijn laptop opstart komt er na een halve minuut ofzo een venstertje op dat zegt "Er is een kritieke fout opgetreden in windows en windows wordt binnen 1 minuut opnieuw opgestart. Sla al uw documenten op" Als k mijn laptop dan laat herstarten, dan is het weer hetzelfde liedje. Als ik hem dan uitdoe met de powerknop voor hij vanzelf is herstart, en terug aanzet is het ook hetzelfde... Hoe los ik dit op xs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

het beste wat je eerst kan proberen is opstarten in veilige modus
je drukt op de start knop en bij het eerste wat je op het scherm ziet druk je je op f8 toets dan krijg je als het goed gebeurd is de optie opstarten in veilige modus
als dat lukt zie je waarschijnlijk het beeld heel groot maar
dat is normaal
ga dan naar start mijn buroaccesoires systeemwerkset
systeemherstel en probeer hem terug te zetten naar en dag dat het probleem er niet was
als dat niet lukt meldt het dan maar weer
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in veilige modus geraken is al geen probleem, en ik vind ook wat je bedoelt, maar het opstarten ervan gaat niet, het reageert gewoon niet, als ik erop klik gebeurt er niets. Kheb ook al geprobeerd om als administrator te openen, maar werkt ook niet... wat nu?

Andere antwoorden (2)

Dit komt doordat windows niet goed geinstalleerd is, of met een verkeerde key geinstalleerd is.

Opnieuw installeren is hiervoor de enigste oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je wel repareren.

Waarschijnlijk een virus met een foute verwijzing naar de usreinit.exe in het register.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/427009-Meld-automatisch-weer-af!

Toegevoegd na 2 minuten:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1018546#37