Hoe kun je fps van je computer veranderen als je een zwarte scherm hebt?

Ik heb mijn FPS aangepast met het programma "Intel" waardoor ik een zwarte scherm heb gekregen, en nu kan ik de FPS niet meer aanpassen. Ik kan enkel mijn PC opstarten dankzij de veilige modes maar daar kan ik mijn FPS niet aanpasssen... Ik weet gewoonweg niet meer hoe ik die FPS kan aanpassen omdat ik niet via de "windows normaal starten" mijn PC krijg opgestart want dan komt krijg ik opnieuw een zwarte scherm... Ik heb mijn PC aan de TV aangesloten maar daar staat "Niet ondersteund". Wat zou ik nog kunnen doen? zou formatteren helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Probeer eens een tijdelijke andere monitor en ja windows opnieuw installeren, help wel, maar is veel werk..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat je in de veilige modus dus wel kan werken. Probeer dan de volgende procedure(Werkt voor Windows 7):

Log in op je account, rechtermuisklik op je bureaublad en kies "Schermresolutie"
er opent zich nu een venster met een aantal opties. Hierbij staat een link naar "Geavanceerde instellingen". Klik hierop, waarna zich opnieuw een venster opent. Open hier het tabblad "Beeldscherm" daar kan je als het goed is aanpassen.