Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je fps van je computer veranderen als je een zwarte scherm hebt?

Ik heb mijn FPS aangepast met het programma "Intel" waardoor ik een zwarte scherm heb gekregen, en nu kan ik de FPS niet meer aanpassen. Ik kan enkel mijn PC opstarten dankzij de veilige modes maar daar kan ik mijn FPS niet aanpasssen... Ik weet gewoonweg niet meer hoe ik die FPS kan aanpassen omdat ik niet via de "windows normaal starten" mijn PC krijg opgestart want dan komt krijg ik opnieuw een zwarte scherm... Ik heb mijn PC aan de TV aangesloten maar daar staat "Niet ondersteund". Wat zou ik nog kunnen doen? zou formatteren helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens een tijdelijke andere monitor en ja windows opnieuw installeren, help wel, maar is veel werk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat je in de veilige modus dus wel kan werken. Probeer dan de volgende procedure(Werkt voor Windows 7):

Log in op je account, rechtermuisklik op je bureaublad en kies "Schermresolutie"
er opent zich nu een venster met een aantal opties. Hierbij staat een link naar "Geavanceerde instellingen". Klik hierop, waarna zich opnieuw een venster opent. Open hier het tabblad "Beeldscherm" daar kan je als het goed is aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding