Nee, Windows 7 widgets zijn weggehaald omdat er veel bugs en virussen in zaten. Er zijn wel Windows 8 apps

Toegevoegd na 44 seconden:
Maar geen gadgets meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De widgets van windows 7 zijn vervangen door de dynamische iconen op het home scherm van windows 8.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is geen officiële manier om ze opnieuw te installeren, maar je kunt ze terug krijgen door het installeren van een gratis utility genaamd 8Gadgetpack, verkrijgbaar bij http://8gadgetpack.bplaced.net.
Installeren van dit hulpprogramma zal een gadget zijbalk maken waar u de gadgets die u eerder op Windows 7 geïnstalleerd heeft invoegen zonder ze opnieuw te downloaden. Je kunt dan weer precies het zelfde als in Win 7 met de gadgets.