Ik heb geen internet explorer meer. hoe kan dit?

als ik bij start internet intyp krijg je te zien wat op de foto staat. Hoe krijg ik mijn internet weer terug? ik kan nu dus ook niet op internet op deze laptop. ik zit nu namelijk op mijn ipod.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je nog wel bij de Internetopties (is de 5 optie op je screendump)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij staat er dat ik Windows 32 bits of 64 bits moet hebben. Ik kan enkel nog op Google chrome.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer eens "internet explorer" op te zoeken. Misschien kom je zo weer de snelkoppeling tegen?
Reddie
12 jaar geleden
Hij heet iexplore.exe en moet staan in de map
C:\Program Files\Internet Explorer
Eventueel te bereiken via:
Start->Uitvoeren ... iexplore.exe

Antwoorden (5)

Probeer bij een kennis of een buur, via een usb stick Internet Explorer erop te zetten. Kopieer deze naar je computer. Doet dit het niet, Reboot je computer, met de gegevens van C op een USB stick. Hij vraagt dan opnieuw om een browser te kiezen. Of kies een ander herstelpunt voor je PC

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vul ipv 'internet'eens 'explorer' in, of ga naar 'windows verkenner' --> progamma files --> internet explorer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je internet explorer verwijderd op een of andere manier? Gebruik je Outlook op je laptop? Dan kan ik je een browser opsturen via mail. En anders moet je via een andere pc de programma downloaden en overzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vermoed dat je het icoontje per ongeluk weg gegooid hebt kijk eens in prullenbak ?
anders probeer dit
start
instellingen
config scherm
internet opties
geavanceerd
opnieuw instellen

als je dan het icoontje
niet terug vindt
ga naar
start
standaard programma
standaard programma instellen
daar zie je wel internet explorer
en koppel alle instellingen er aan

als je meestal google chrome gebruikt kun je dat wel
later weer als standaard browser instellen
capthavoc
12 jaar geleden
Dit betekent alleen dat je de snelkoppeling niet meer hebt, het zegt niets over het programma Internet Explorer zelf, die zit waarschijnlijk gewoon nog op je laptop en die kun je met de zoekfunctie weer terug vinden.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar staat de zoekfunctie en wat moet ik dan intypen?