Een PC is aanmerkelijk zwaarder dus die kan meer (aan) een tablet heeft weer als voordeel dat je hem overal gemakkelijk mee naar toe kan nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
windows gaat sneller en heeft geen touchscreen. Anroid tablet wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er ook een beetje af welke hardware ervoor gebruikt wordt. Afgezien van verschillen in de snelheid van de opbouw van het beeld, is het typen op een normale laptop iets gemakkelijker dan op een tablet. Je kunt (als je het kan) met tien vingers op een toetsenbord typen, terwijl op een tablet dit iets moeilijker gaat.
Tablets hebben vaak minder werkgeheugen, waardoor de browser minder tabs open kan hebben dan op een laptop.
Verder zie ik niet zo'n groot verschil. Wat ik bij een android tablet mooier vind, is dat je iets rustiger kunt lezen en meer een gevoel hebt dat je een boek leest dan wanneer je bijvoorbeeld nieuws leest op een laptop.
Ik heb beide en lees liever mijn internetkrant op mijn tablet dan op de laptop, maar als ik echt naar informatie moet zoeken, neem ik hiervoor dan weer de laptop...

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry, zag net dat je het over een PC had... maar eigenlijk zijn de verschillen hetzelfde...