Hoe favorieten beheren op de iPad?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik favoriete websites toevoeg en verwijder op een iPad

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

als je bijvoorbeeld wikipedia in je favorieten wilt opslaan druk je als eerst op het vierkantje met het pijtje wat er uit gaat in.
dan druk je op bladwijzer.
daarna druk je op bewaar.
nu staat wikipedia tussen je bladwijzers bij favorieten.
je drukt op het boek tekentje ergen rechtsboven.
dan zit je meteen in je favorieten lijst en daar staat hij ergens tussen.
Als je een favoriet wilt verwijderen druk je in dezelfde modus op wijzig en druk je op het minnnetje voor de site en druk je op verwijde