already installing another program, hoe kan ik het oplossen?

ik ben op het moment niets aan het installeren maar als ik een programma ga installeren zegt mijn pc: another instalation in progress

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Heb je je pc al opnieuw opgestart? Anders helpt dit wellicht:
- rechtermuisknop Taakbalk, daarna Taakbeheer starten
- Kies processen
- Beëindig de processen van MSIExec.exe. https://support.threattracksecurity.com/support/articles/1000070783-windows-installer-error-1618-another-installation-is-already-in-progress-during-installation-unins

Antwoorden (1)

Er is dus ergens in het recente verleden een andere installatie vastgelopen
en blijven hangen.
Als je dat nog kan herinneren kan je met een systeem herstel proberen terug te gaan je kan misschien in systeemherstel je laatste installatie punt terugvinden ? kijk goed naar de spec van elk systeemherstel punt daar zou je dat dus kunnen vinden en pak dan het punt van de dag daarvoor.

de dader is vaak iets van itunes quicktime ? apple software updater ?
capthavoc