Heb sinds kort op nagenoeg elke site een irritante pop up met daarin kans om de iphone 5 te winnen, ben ik besmet?

Het maakt niet uit welke site ik bezoek incl deze dan krijg ik als ik op bepaalde woorden wil klikken een irritante pop up die wanneer ik klik me naar aan andere site verwijst.
Iemand meer hier last van?
Hoe kom ik er vanaf?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Lijkt me goed om een paar malware scanners te laten draaien om het systeem daarop te doorzoeken. Er zijn gratis versies genoeg. Malwarebytes, Superantispyware of Spybot.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk even in je pluginlijst, vaak heb je zonder dat je het weet een of andere stomme plugin in je browser geinstalleerd.

Ga naar instellingen en dan extensies. Dan gewoon op het vuilbakje klikken om te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Download of koop een goeie beveiligingssoftware, zoals Norton Internet Security, AVG of McAffee.