Hoe beveilig je een online contract?

ik wil een contract ondertekenen digitaal, en naar iemand versturen via mail, hoe kan ik dit beveiligen , zodat niemand meer wijzigingen in de tekst kan aanbrengen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan hem opslaan als een PDF bestand. Dan ga je in Microsoft Office naar de office knop, opslaan als..., en dan kies je voor opslaan als PDF bestand. Daarna is het handig om in jouw computer direct daarna het document als definitief te markeren. Dan kan je er zelf ook geen wijzigingen in aanbrengen en dan heb je bewijs dat je op die betreffende dag hem ook niet meer aangepast kan hebben.