Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik in Word typ krijg ik ineens alles in hoofdletters. Hoe krijg ik dit weg?

Het gaat om Microsoft Word 2013. Volgens mij heb ik per ongeluk CTRL ingetoetst samen met een andere toets. de hoofdletters zijn alleen in Word, op internet bijv. kan ik wel kleine letters typen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Helpt het (nogmaals) intoetsen van CapsLock niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, de capslock was uit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Óf je hebt de capslock aan staan, óf je hebt ingesteld in Word dat alles in hoofdletter getypt wordt. dat laatste kan je aan en uitzetten middels een knop in het lint, zie afbeelding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie geen afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ikke wel :-)
even F5 pagina refreshen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan in het vervolg ook voordat je de word pagina verlaat CTRL + Z in drukken, dan weigert hij de laatst ingevoerde opdracht. Wel opassen dat je het niet perongeluk 2 x doet want dan kan er ook opeens een deel van je net ingetypte tekst verdwijnen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing